Manners. Maketh. Man

Kingsman: The Golden Circle er regisert av Matthew Vaughn og er oppfølgeren til Kingsman: The Secret Service. Den foregår ett år etter den forrige. I denne må Eggsy og Merlin reise til USA etter at alle andre Kingsman blir drept. Her treffer de på sin Amerikanske versjon, Statesman.

Kingsman er gøy. Den er underholdene og har som forgjengeren mye sjarm. De gamle karakteren er fortsatt gode og godt spilt. Action sekvensene er veldig gode, men noe ujevne. Jeg følte at noe var for "over the top", men ikke til den grad at de var dårlige. Jeg liker også veldig godt filmens bruk av musikk. Det var bra i den første, og er bra her også. Det er også forresten en kjendis gjesterolle (som du sikkert vet, men jeg spoiler ikke allikevel), som jeg synes var veldig god.

Til tross for det positive er Kingsman en liten skuffelse. Den  bommer på flere ting. For det første var Statesman ikke stort å skryte av. De hadde flere kjente skuespillere, men ingen av dem bidro stort. Det virket som de kun var med for ett par: "YEAH 'MURICA NUMBER ONE" øyeblikk. Skurken var også svak på alle måter. Historien var også svak. På grunn av at det er altfor mange karakterer, får ingen muligheten til å skinne. Til tross for at filmen er altfor lang, var det ikke plass til så mange karakterer. Ingen av Statesman var egentlig nødvendige og kunne lett ha vært fjernet. Jeg var også skuffet over manuset. Det var flere ting som skjedde som jeg stile spørsmål tegn med logikken.

Kingsman: The Golden Circle er god underholdning, men blir dratt ned av for mange unødvendige karakterer som svekker det altfor lange plottet.

6.0

Ok