Avengers asse- oops feil film.

Justice League er den nyeste filmen i DC film univers. Den er regisert av Zack Snyder. Den har Ben Affleck, [NAME REDACTED FOR SPOILERS], Amy Adams, Gal Gadot, Ezra Miller, Jason Momoa, Ray Fisher og Jeremy Irons i roller. Jeg likte Justice League. Jeg likte karakterene, jeg likte skuespillerene, og jeg fant filmen svært underholdene. Jeg syns alle medlemene av JL var gode.

Flash er den morsomme, Aquaman er den kule, Cyborg er den dystre, Wonder Woman er den elskverdige "badassen" og Batman er Batman. Affleck er igjen meget god som Bruce Wayne. Gal Gadot er klasse "casting", og Momoa, Fisher og Miller gjør akke sine godt. Det sjette medlemet av teamet [NAME REDACTED FOR SPOILERS] er godt spilt av [NAME REDACTED FOR SPOILERS] og er igjen er meget kul helt. Du vet nok definitivt hvem jeg snakker om, blant annet fordi studioet ikke har lagt skjul på at han er med. Historien er ikke noe overdrevent komplisert, ikke at jeg fryktet det fra en superhelt film. Jeg vet flere idioter med ingen evne til sjølvstendig tankegang mente BVS hadde for komplisert plot, men dersom du leser det jeg skriver er du klok nok til å vite bedre. Filmens skurk tjente sin hensikt. Den var ikke spesielt minneverdig eller unik, men det var ikke poenget. Dette er en film om en gruppe superhelter som samler seg for å beskytte planeten mot utenomjordiske fineder. Han var ett plot device som virket.

Du kan sikkert finne noen små detaljer å pirke på dersom ønsker det. Ikke at jeg forstår hvorfor folk orker sånt. Se film og bli underholdt, ikke heng deg om i små detaljer fordi du tror det gjør deg kul. Det gjør deg ikke kul, det gjør deg til en hipster og det er det aller verste ett menneske kan være. Det sies at folk klaget på CGI-en. Jeg tenkte ikke stort over det, fordi jeg fulgte med på filmen. Selvfølgelig kan du se at noe er CGI, tror du at den finst faktiske menneske som kan sveve i luften? Min klage på filmen ville vert at det ble litt mye set-up. Forstår hvorfor det blir gjort, siden dette er den første, men kunne for min del blitt kortet ned. Jeg skulle også gjerne hatt litt mer action. Jeg setter pris på plot og karakterer, men 5-10 minutt med ekstra action hadde vært greitt. Filmen har for min del en god mengde humor. Jeg har begynt å bli lei av superhelter som tror de er stand up komikere, så film med moderat humor var forfriskende.

Justice League er en underholdene film med gode karakterer som er bra spilt. Dersom du ønsker underholdning, og ikke er en hipster dritt, forlat min artikkel nå avskum, vil nok filmen underholde deg. Jeg har ønsket en Justive League film siden jeg var liten og var fornøyd med det jeg fikk.

7.5

• Underholdning
  • Karakterene